MojWindows

Microsoft pridal medzi nástroje dostupné v službe Office 365 novinku, ktorá má pomôcť s organizáciou a monitorovaním priebehu jednotlivých úloh pri práci v tímoch. Aplikácia Planner patriaca do kategórie manažérov projektov je od 6. júna bezplatnou súčasťou balíka Office 365. Microsoft stavil na overený koncept digitálnej tabule s kartičkami, pomocou ktorých je možné sledovať stav projektov, prideľovať konkrétne úlohy, komunikovať v rámci pracovnej skupiny, odosielať pripomienky, zdieľať súbory a omnoho viac. Dôležitou časťou je aj takzvaný „Hub“, kde je možné sledovať celkový postup prác, ľahko zistiť, kto je s prideleným projektom pozadu, ako aj filtrovať vlastné úlohy.

Planner-general-availability-2

Microsoft nezabudol ani na integráciu s ostatnými službami ako OneNote a Outlook, ktoré sú často používané vo firemnej sfére. Práve prostredníctvom toho sa chce odlíšiť od konkurencie akou je napríklad služba Asana. Podobné aplikácie na správu projektov sa stávajú v dnešnom svete online komunikácie čoraz populárnejšími a do svojho prostredia ich začína integrovať čoraz viac spoločností. Používatelia Office 365 plánov, pre ktoré je nástroj dostupný, k nemu získajú prístup v priebehu najbližších týždňov.

Zdroj: Microsoft

08.06.2016

+