MojWindows

Vývojári aplikácií, ale aj používatelia upozorňujú na problémy so systémom nákupov v aplikáciách. Na oficiálnom fóre Microsoftu sa užívatelia začali sťažovať, že po uhradení nákupu cez aplikácie im nie je umožnený prístup k dodatočnému obsahu, prípadne funkciám, ktoré si tak zakúpia. Čo je však horšie, užívatelia majú podľa svojich vyjadrení strácať aj prístup k obsahu, ktorý zakúpili už dávnejšie. Zatiaľ čo prvotne adresovali sťažnosti priamo vývojárom aplikácií, ukázalo sa, že problém sa nachádza na strane Microsoftu a týka sa úplne všetkých aplikácií dostupných na ľubovoľnej verzii operačného systému Windows, ako na počítačoch, tak aj na smartfónoch. Nakoľko Microsoft sa zatiaľ k situácii verejne nevyjadril, tak momentálne nie je jasné, čo presne za daným problémom stojí. To znamená, že užívatelia, ale aj vývojári aplikácií si na jej vyriešenie pravdepodobne budú musieť chvíľu počkať. Vzniknutá situácia je skutočne nešťastná, hlavne s ohľadom na skutočnosť, že ľudia práve v tomto období zvyknú využívať nákupy v aplikáciách viac ako kedykoľvek počas roka.

Zdroj: neowin

23.12.2015

+