MojWindows

Microsoft tento mesiac oznámil svoje hospodárske výsledky za štvrtý kvartál roka 2018, čo okrem iného ukázalo, že doterajšie investície do herného segmentu postupne začali prinášať svoje ovocie. Služba Xbox Live zaznamenala 64 miliónov aktívnych používateľov a tržby hernej divízie medziročne narástli o 8% na pozoruhodných 4,23 miliardy dolárov.

To, že firma bude naďalej pokračovať v investíciách do hier a služieb pre hráčov potvrdil aj generálny riaditeľ Satya Nadella počas konferenčného hovoru s investormi. Vyzdvihol pritom Xbox Game Pass a Mixer, pripravovanú službu xCloud aj hernú sériu Minecraft.

Pokračujeme v nasledovaní našich rozsiahlych možností ako transformovať spôsob ako sú hry distribuované, hrané a sledované. Naše investície do obsahu, komunity a cloudových služieb na všetkých dostupných koncoch, sa pretavili do rekordného zapojenia hráčov aj rekordných príjmov v prepočte na jedného hráča a podpísali sa aj na našom doteraz najziskovejšom štvrťroku, k čomu prispeli aj softvérové riešenia a rôzne služby.

Za tento štvrťrok sme získali ďalšie dva herné štúdia, vďaka čomu ich máme celkovo trinásť a možnosti pre tvorenie vlastného herného obsahu sa za ostatného pol roka viac než zdvojnásobili. Narástol aj záujem o predplatné Xbox Game Pass a streamovaciu službu Mixer, kde zapojenie zo strany hernej komunity dosiahlo historické maximum.

Minecraft, ktorý je naďalej jednou z najpopulárnejších a najtrvácnejších herných sérií taktiež dosiahol rekordný príjem nakoľko sme sa rozšírili na nové platformy, oblasti a segmenty. Platorfma PlayFab tento kvartál zaznamenala viac než miliardu hráčskych účtov.

Služba xCloud bude vo fáze verejného testu dostupná ešte tento rok vzhľadom na to, že dosahujeme veľké pokroky v našich ambíciách vytvoriť hernú platformu svetovej triedy naprieč mobilným, počítačovým aj konzolovým segmentom.

Náš tip
Microsoft reaguje na evolúciu značky Xbox, spolok herných štúdií premenoval na Xbox Game Studios
13.02.2019
Zdroj: WindowsCentral

+