Samsung a Xbox nadviazali marketingové partnerstvo pre európsky trh

Samsung a Xbox oznámili rozšírenie svojho strategického partnerstva v oblasti marketingu a maloobchodného predaja, čo by pre náš trh mohlo mať pozitívny dopad. Duo sa totiž pôvodne zameriavalo len na americký trh, no aktuálne si zuby brúsi aj na Európu.

Čo presne to bude znamenať v praxi nie je celkom jasné, no očakávať môžeme, že v ponuke predajcov sa objavia rôzne, zjavne cenovo lákavé, kombinácie 4K televízorov Samsung s balíčkami konzoly Xbox One X, prípadne samostatné televízory s označením „ideálne v kombinácii s Xbox One X“ respektíve podobnou marketingovou nálepkou.

Samsung uvádza, že pôjde o rad QLED televízorov spĺňajúci certifikáciu pre hranie v 4K rozlíšení, čo je kľúčová vlastnosť spomínanej konzoly. Televízory sú vybavené aj technológiou HDR, ktorá ďalej umocňuje herný zážitok vo vybraných tituloch.

Vďaka pokročilému automatickému hernému režimu spoločnosti Samsung a ultravysokej snímkovej frekvencii majú byť televízory Samsung QLED ideálnou voľbou pre vysoko výkonné konzoly. Funkcie zlepšujú zobrazovanie rýchlych scén, zvyšujú ultrarýchlu obnovovaciu frekvenciu a poskytujú tak lepšie herné zážitky.

Rad QLED ponúkne prvé televízory podporujúce technológiu FreeSync, ktorá zaručuje plynulú hru. Po prepnutí do automatického herného režimu zvolí konzola automaticky optimálne nastavenie televízora, ktoré zaručí kvalitný herný zážitok s minimálnym vstupným oneskorením a ultrarýchlou obnovovacou frekvenciou.

Ďalšou výhodou kombinácie nových televízorov s konzolou má byť to, že systém Samsung Smart Hub automaticky rozpozná Xbox One X, ktorú následne môžete ovládať pomocou Smart ovládača Samsung One Remote.

Súvisiacie články

„Herná konzola Xbox One X umožní hráčom po prvýkrát vychutnať si hru v skutočnom 4K rozlíšení a ponúka o 40 percent vyšší výkon než akákoľvek iná konzola,“ vyhlásil Mike Nichols, viceprezident a generálny riaditeľ pre marketing spoločnosti Xbox.

 

„Sme nadšení, že môžeme spojiť svoje sily so spoločnosťou Samsung, aby sme našim fanúšikom priniesli realistický herný zážitok v 4K.“

Marketingová a maloobchodná činnosť v rámci partnerstva spoločnosti Samsung a značky Xbox bude v Európe spustená v priebehu tohto roka. Až potom uvidíme, čo presne to pre hráčov prinesie.

Zdroj: TS

Disqus Comments Loading...

Vážení čitatelia a návštevníci portálu MojWindows.sk, pre skvalitnenie služieb používame súbory cookies. Prehliadaním tohto webu tak súhlasíte s používaním týchto súborov.