MojWindows

Dave Jones, tvorca hernej série Crackdown sa už viac nepodieľa na tvorbe tretej, dlho očakávanej časti Crackdown 3, ktorej by sme sa po predošlých odkladoch mali konečne dočkať vo februári 2019.

Upozornil na to portál Polygon, ktorý ďalej informuje, že Jones sa svojej role a ďalšieho prepojenia s hrou vzdal začiatkom tohto roka po tom, čo vývojárske štúdio Epic Games odkúpilo Cloudengine, spoločnosť, ktorú založil. Tá pre Crackdown 3 poskytovala cloudové riešenia stojace v pozadí výpočtov potrebných pre umožnenie rozsiahlej deštrukcie herného prostredia.

Situácia preto vyvolala otázku, aký dopad to celé vlastne bude mať na samotnú hru. Navyše sa špekuluje, že ide o jeden z dôvodov, prečo vývoj hry trvá tak dlho. Microsoft totiž pri propagácii hry vyzdvihoval práve obrovské množstvo spôsobov ako bude počas hrania možné ničiť rôzne objekty.

Matt Booty, šéf Microsoft Studios, našťastie v rozhovore pre Polygon potvrdil, že plánované zničiteľné prostredie prisľúbené pre režim viacerých hráčov bude súčasťou hry.

Bližšie technické detaily a používané nástroje ale odmietol komentovať. Povedal len toľko, že vývojári majú k dispozícii skvelú infraštruktúru a skvelé technológie, ktoré budú skombinované tak, aby to dávalo najväčší zmysel.

Ako to celé vlastne dopadne uvidíme už budúci rok vo februári. Booty ale prisľúbil, že nejaké tie podrobnosti budú do vtedy ešte zverejnené.

Zdroj: Polygon

21.06.2018

+