MojWindows

Spoločnosť Dell ohlásila dostupnosť svojej prémiovej technickej podpory na Slovensku a v ďalších 109 krajinách v Európe, Ázii, v Afrike a v Latinskej Amerike. Služba Premium Support je rýchla, jednoduchá a profesionálna podpora pre softvér a hardvér, dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Najzaujímavejšou funkciou je technológia SupportAssist – automatizovaná vzdialená diagnostika a detekcia problémov.

Vďaka technológii SupportAssist sa znížil počet potrebných úkonov pri poskytovaní technickej podpory na polovicu. Tým sa dosiahlo zrýchlenie celého procesu o viac ako 80 %. Služba Premium support využíva takzvané proaktívne postupy pri detekcií a riešení problémov. To znamená, že technológia sama automaticky rozozná softvér aj hardvér zákazníka a získané informácie pošle priamo do centra technickej podpory. Experti tak môžu identifikovať problémy na zariadení užívateľa skôr, než sa na ňom začnú prejavovať a ovplyvnia jeho používanie.

Kľúčové vlastnosti služby Premium Support:

  • Dostupnosť služby 24/7, online aj na telefóne
  • Servis na pracovisku už do dvoch pracovných dní
  • Komplexná služba pre hardvér aj softvér
  • Proaktívna detekcia pomocou technológie SupportAssist
  • Plná podpora pre predinštalovaný softvér napr. Microsoft Office, Explorer, Outlook
  • Pomoc pri pripojení zariadenia do siete, nastavení tlačiarne, zálohe dát, antivírusovej ochrane alebo aktualizovaní operačného systému

Dostupnosť:

  • Prémiová podpora pre zariadenia Dell Inspiron a Alienware je na Slovensku dostupná už teraz.
  • Prémiová podpora pre zariadenia Dell XPS bude dostupná od 12. júla.
  • V partnerských predajniach bude možné službu objednať pri kúpe nového zariadenia Dell.

Man in Server Room on Telephone

 

20.05.2016

+