MojWindows

Na konferencii Build 2016 spoločnosť Microsoft ukázala vývojárom ako vytvoriť multiplatformové hry pre iOS, Android a Windows 10 pomocou vývojárskeho prostredia Visual Studio a platformy Marmalade.

Vývojári môžu napísať kód jedenkrát a umiestniť ho na množstvo iných zariadení použitím Marmalade Core,  multiplatformového C++ SDK, ktoré vplýva na abstrakciu platformových API, ktoré ukrývajú väčšinu zložitosti pôvodných platforiem.

Projekty je možné otvoriť prostredníctvom Visual Studia 2015 s použitím Marmalade Hub, čo je v podstate nástroj na prácu s Marmalade Core.

marmalade_coreNa demonštráciu toho, ako Marmalade Core a Visual Studio uľahčujú vytváranie multiplatformových hier, je potrebné nahliadnuť aj na 2D a 3D kit. 2D kit totiž ponúka množstvo nástrojov, ktoré umožňujú vytvoriť 2D obsah ľahšie než kedykoľvek predtým. So zameraním na užívateľské rozhranie, 2D kit editor môže dramaticky znížiť čas a náklady pri vytváraní dynamického užívateľského rozhrania pre hru.

2D-kit-marmalade

3D kit zase prináša množstvo nástrojov a API pre zjednoduchšenie vytvorenia 3D hier použitím Marmalade Core. Projekty v Marmalade Core taktiež môžu importovať a využívať zdroje vytvorené v modelovacích nástrojoch ako Maya alebo 3ds Max.

Zdroj: blog.windows

13.04.2016

+