MojWindows

Odpočet do vydania kasového trháku Quantum Break, naplánovaného na 5. apríla, sa už začal. A keďže do netrpezlivo očakávanej premiéry na Xbox One a Windows 10 nás delí už iba pár týždňov, Microsoft Studios a Remedy Entertainment prinášajú filmovú upútavku k tomuto akčnému trileru.

V upútavke počuť cover verziu kultovej skladby Come as You Are od Nirvana naspievanej elektro-rockovým duom Prep School z Los Angeles a zachytáva hlavného hrdinu Quantum Break, ako bojuje o holý život vo svete, kde je rozbitá časová os. Jack následkom nepodareného experimentu dokáže manipulovať s časom. Práve čas sa tak stáva jeho zbraňou a všetky rozhodnutia, ktoré vykoná, ovplyvňujú dianie v očakávanej hre s dynamickým rozprávaním príbehu. Svet je na pokraji zániku a Jack sa musí postaviť zákernej spoločnosti Monarch Solutions a jej vodcovi Paulovi Serene s použitím jedinej zbrane, s použitím času. Jack sa snaží zachrániť čas, kým Paul hľadá spôsob, ako ho úplne zničiť.

Quantum Break je jedinečný zážitok, jednu časť tvorí intenzívna hra a druhú zase napínavá hraná dráma s hviezdnym obsadením; Shawn Ashmore (X-Men) stvárnil hlavného hrdinu Jacka Joycea, Aidan Gillen (Game of Thrones) sa objaví v úlohe jeho úhlavného nepriateľa Paula Serena a Dominic Monaghtan (Lord of the Rings) si zahral Jackovho geniálneho brata Williama. Quantum Break má napínavý príbeh, silné postavy a dramatické zvraty, pre ktoré je štúdio Remedy Entertainment známe. Vaše rozhodnutia v hre ovplyvnia dej jedinečného a akčného spojenia hry a televíznej šou, ktorá ponúka hráčom unikátny zážitok.

Bonus v podobe hry Alan Wake

Každá kópia Quantum Break pre Xbox One sa bude dodávať s kódom na stiahnutie hry Alan Wake pre Xbox 360, vrátane dvojice obsahových rozšírení The Signal a The Writer, hrateľné prostredníctvom spätnej kompatibility na Xbox One. Alan Wake a obe rozšírenia budú dostupné aj v balení konzoly Xbox One Quantum Break. Kto si predobjedná Quantum Break pre Xbox One u vybraných predajcov alebo cez obchod Xbox Store, získa aj kód na stiahnutie hry Alan Wake’s American Nightmare pre Xbox 360.

K predobjednávke na Xbox One zadarmo aj PC verzia

Navyše, kto si predobjedná digitálnu verziu Quantum Break pre Xbox One cez obchod Xbox Store, získa aj kód na stiahnutie verzie hry pre Windows 10 z obchodu Windows Store. Viac podrobností nájdete na stránkach quantumbreak.com.

Hardvérové požiadavky PC verzie