LinkedIn

Publikované 20.01.2017 Napísal v kategórii Novinky a 1440 Views

Aktuálna úprava dizajnu je pre LinkedIn najväčšou zmenou za posledných 13 rokov

Na LinkedIn, sociálnu sieť zameranú na firmy a zamestnancov, si Microsoft brúsil zuby už od júna minulého roka, kedy ohlásil plánovanú akvizíciu. Rekordný obchod za 26 miliárd dolárov v decembri následne odobrili regulačné úrady a práce na prvých zmenách sa tak mohli uviesť do pohybu. LinkedIn aktuálne prechádza najväčšou zmenou od svojho pôvodného uvedenia v roku 2003.

Výsledky týchto prác na seba nenechali dlho čakať a LinkedIn už momentálne ponúka úplne nový dizajn, ktorý starnúcej sociálnej sieti vdýchol nový život. Plánované integrácie služieb od Microsoftu sa ale zatiaľ neobjavili.

TIP:Microsoft za neuveriteľných 26 miliárd kupuje LinkedIn

LinkedIn

Používatelia síce na LinkedIn nezvyknú aktívne tráviť veľa času a prichádzajú tam skôr kvôli narastajúcemu počtu správ, nový dizajn stránok poskytuje omnoho jednoduchšiu orientáciu. Všetko potrebné je sústredené do siedmych kľúčových oblastí – Home, Messaging, Jobs, Notifications, Me, My Network a Search.

LinkedIn 2

Hlavný prehľad informácií pripomína Facebook, pričom tu nechýbajú možnosti pre „lajkovanie“ príspevkov, komentovanie, zdieľanie ako aj skrývanie príspevkov a zrušenie odoberania, opäť podobné tomu na Facebooku. Asi za najväčšiu zmenu sa dá považovať rozhranie pre posielanie správ v reálnom čase (chat), ktoré je neustále prístupné v dolnej časti každej stránky.

LinkedIn

V prípade, že si používateľ prezerá pracovnú ponuku, a pozná niekoho z danej spoločnosti, LinkedIn mu ponúkne možnosť kontaktovať danú osobu. Myšlienka za tým je jednoduchá, daný človek môže mať cenné rady pre pohovor, prípadne môže uchádzača odporučiť zamestnávateľovi. Značným vylepšením malo prejsť vyhľadávanie, vďaka čomu teraz bude jednoduchšie nájsť pracovné ponuky, ľudí, spoločnosti, ako aj ďalšie časti sociálnej siete.

Tagy : ,